Impegnatu à luttà contr'à l'epidemie & Rispondi attivamente è ripiglià a produzzione

A partire da ghjennaghju 2020, una malatia infettiva chjamata COVID-19 hè accaduta in Wuhan, Cina.L'epidemie hà toccu u cori di e persone in u mondu sanu, di fronte à l'epidemie, i Cinesi su è giù per u paese, cumbattenu attivamente l'epidemie, è sò unu di elli.

fg

A nostra cumpagnia hè situata in Hangzhou, Cina.Da oghje, ùn ci sò micca stati novi casi in a nostra cità per più di 15 ghjorni.A nostra cumpagnia hà ancu ufficialmente ripigliatu u travagliu per trè settimane.Attualmente, tutti l'impiegati sò tornati à u travagliu, è l'impiegati nantu à a linea di produzzione anu ripigliatu u travagliu 100%.In seguitu, compieremu l'ordine per i nostri clienti cù qualità è quantità, è mandà à i clienti in tempu.

f

Per assicurà a sicurità di a vita di ogni impiigatu è per furnisce i clienti cun prudutti sicuri, a nostra cumpagnia richiede chì ogni impiigatu sia isolatu in casa o in un dormitoriu furnitu da a cumpagnia per 14 ghjorni prima di vultà à u travagliu.

A cumpagnia hà dedicatu i membri di a squadra di prevenzione epidemica per pruvà a temperatura di l'impiegati trè volte à ghjornu è fà registri.À u listessu tempu, ogni impiigatu hè furnitu cù maschere protettive dispunibuli è guanti dispunibuli è disinfettante.L'ambiente hè disinfettatu trè volte à ghjornu.

nfg reg

U guvernu cinese hà pigliatu e misure preventive è di cuntrollu più cumplete è strette, è credemu chì a Cina hè pienamente capace è sicura di vince a battaglia contru questa epidemia.

A nostra cuuperazione hà ancu cuntinuà, tutti i nostri culleghi seranu pruduzzione efficiente dopu à a ripresa di u travagliu, per assicurà chì ogni ordine ùn hè micca allargatu, per assicurà chì ogni pruduttu pò esse d'alta qualità è prezzu eccellente.Stu scoppiu, ma dinù lassari i nostri impiegati unità senza precedente, ci piace a famiglia à amassi, fiducia è aiutà à l'altri, credemu chì sta unità fora di a forza di lotta, serà u sviluppu futuru di a nostra forza motrice efficace.

Aspettate più scambii è cooperazione cun voi!


Tempu di post: 11-mar-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi